Založ si blog

I. pokus-omyl-pokus…


Okrem iného…


Aj diamantom z tvojich sfér som.

Obyčajným prachom spoza dvier na báze uhlíka.


Čím som, že sa ma ani jedno, ani druhé netýka?

Že v duši s túžbou pokory sa pohrávam

a moja tvár to duši vytýka?


Som stále nahý…

a viac mi ani netreba.

Veď čo je lepšie, ako povstať zo sĺz

a siať do tejto vlahy?

Takto zúrodnil som, čo sa dalo.


Už vyčkám len v rade na chleba.


IV. pokus-omyl-pokus…

06.09.2010

S dôverou Konečne na začiatku sa opieram o život vlastnou kulisou. Hrám v ňom úlohy podstatné. A zmierený s ránom do tvojich dlaní vkladám to ostatné.. Ja neunesiem viac, iba ak nádej.. …

III. pokus-omyl-pokus…

04.09.2010

Jednoduchá Poskákaná..(báseň) Hľadáme sa lebo vlastnej nádhere sa nedá vyhnúť. Každý navzájom.. A sám sebe sa skladáme z nádhery púšte jeden druhému tam hore na nájom. Takto si tu my bývame..si verní…? Alebo kto býva s oporou, do nádeje si líha? To je jedno. Aj tak, či si vo vnútri alebo vonku, Život je len a len otvorenými dvermi.

II. pokus-omyl-pokus…

03.09.2010

V očiach schované Sedím si tu a hlava v dlaniach… Tá do nich veru pasuje. A tie dlane toho znesú. Hlava mi do nich hláskuje polnočné spovede maľované do ticha v hre pohybov, ktorá sa hrá na smútok. No nemá s ním nič spoločné… Je to len môj malý polnočný…láskavý útok. Skláňam sa tu nad sebou a v tom pohľade na ruky, je v ňom čosi dôverné, [...]

Vzácny desaťdukát, zbierka Václava Brunu

Zbierka mincí českého zubára vyniesla milióny. Kôň doktora Brunu vyhral trikrát Veľkú Pardubickú

28.04.2024 08:30

Draží sa zbierka mincí českého zubára, významného zberateľa aj chovateľa koní Václava Brunu. Už počas prvého dňa vyniesla milióny eur.

mrož, ryba

Poľský turista dostal vysokú pokutu za to, že sa na Špicbergoch príliš priblížil k mrožovi

28.04.2024 07:24

Turista z Poľska pri návšteve nórskeho arktického súostrovia Špicberky dostal pokutu za to, že sa až veľmi priblížil k mrožovi.

Boroďanka, vojna na Ukrajine

ONLINE: Pokračujú tuhé boje o Očeretine. Ukrajina dúfa, že americká pomoc zvráti situáciu na fronte

28.04.2024 07:15, aktualizované: 08:52

Ukrajina očakáva, že zahraničná vojenská pomoc vrátane munície a zbraní pomôže zvrátiť situáciu na frontoch v Bachmute a Avdijivke aj v iných oblastiach.

Izrael / Vojak / Armáda / Gaza /

Niektorí z rezortu diplomacie USA pochybujú o legálnom použití amerických zbraní Izraelom

28.04.2024 06:25

"Vážne znepokojenie z nedodržiavania" humanitárneho práva počas vojny v Pásme Gazy Izraelom vyjadrili štyri zložky rezortu americkej diplomacie.

vlasedko

..básne plné možností..

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 4866x
Priemerná čítanosť článkov: 1217x

Autor blogu

Kategórie

Archív